Tuesday 5 April 2011

!! mAtA !!

Zzzzzzz kroih kroih....

kringggggggg kringggggggg kringgg

owh dah pagi.nak kena pergi kerja nie.tengok jam, alamak dah pukul 8.33 pagi.  :(
sedihnya aku, dah la minggu last nie, ingat tak nak ponteng.dah terponteng, maaf yer..hehehe

aku : nape la mata aku tak terbukak pukul 6.30 pagi tadi?? :(  selalu ok jer..
mata : macam mana aku nak bukak, ko dah pakai aku terlebih had.
aku : alah, maaflah mata nanti aku gantilah balik masa2 berharga kau tu. kenapa kau tak tolong aku pagi tadi?
mata : sebab aku dah penatlah, aku kisah apa ko banyak keja ke tak. yang penting aku penat.
aku : amboi marah sungguh nie. takpelah mata, benda dah jadi tak boleh patah balik.maaf guna kau lebih had.pasni aku akan ikut kehendak kau.
( dalam hati : aku banyak kerjalah. mintak tolong tahan sikit pon tak leyh.huhuhu.:( )

clear eye
salah sendiri nak marah mata lagikan.apa da aku nie.kira dah baiklah tu mata aku elok, tak buta.kalau buta lagilah tak boleh nampak apa2.terima kasih mata.kena jaga mata elok2 tau korang.mata nie salah satu pancaindera yang penting dalam hidup kita.hehehe.


tapi yang pasti mata aku kecik jer.tak nak terbukak besar2.kalau gelak lagilah, orang nampak macam dah tertutup terus, padahal mana ada.aku nampak lagilah.suka mainkan mata aku.special edition kot mata aku neyh..tapi ada kelebihan mata aku macam nie.selalu kalau aku kerja time cuti pastu aku nak cuti, aku buat la mata sakit aku.hahahaha, muka dah macam orang kena demam teruk, check suhu normal jer.hahaha, pernanh la sekali aku buat kat doktor tue, dia tak check dah suhu aku apa dia terus bagi cuti sebab tengok muka aku macam orang sakit gila.hahahaha, maaf doc...tak kisahlah mata aku macam mana pun, aku tetap sayang mata aku.....(^^,)

comelnyer mata die!! jeles2...fufufufu 

6 comments:

Anonymous said...

kalau aku jadi mata pon aku marah... hahahahah

Anonymous said...

ejah..tu laa..tdoq lewat2 g. ^^

aFy pEraK said...

amoi, hang x leyh jadi mata, t aku x leyh nak buli...hehehe

aFy pEraK said...

arm, 2 mggu nie byk keja larh...bkn sengaja nk tidoq lewat2...:(

Anonymous said...

ni kompom tak tdoq lagi knn

aFy pEraK said...

aku tdoq pkui 4 da....hahaha

Post a Comment

 
Copyright © 2010 aFy pEraK. All rights reserved.